När du träffat botten, Kom ihåg mig då...

fredag 15 augusti 2008


Trött..Sitter här under täcket med datorn i knät och kan knappt hålla uppe ögonen. Ändå så har jag sovit i nästan 10 timmar. Hoppas jag vaknar till liv snart. Om inte så gör jag nog det på jobbet. Jobbar 14-21 idag. Skön tid, sen blir det utgång. Jag känner mig just nu inte så peppad, men det kommer nog. Ska iaf ta det lugnt, åker ju med tåget imorgon 8.30. Fast jämt när jag säger att jag ska ta det lugnt slutar det inte lugnt, så jag säger: jag ska ge järnet på dansgolvet! Imorgon ska vi ha kräftskiva hemma hos mamma. GOTT!!! Finns det nått som är så gott som kräftor och räkor?
Nej, nu hinner jag inte skriva mera, måste packa lite inför ikväll eftersom att jag inte hinner he/m innan vi ska ut, sen måste jag packa inför helgen, för det kommer jag nog aldrig orka imorgon bitti kl 7.

/ J.

Inga kommentarer: