När du träffat botten, Kom ihåg mig då...

torsdag 2 april 2009

"för nån som du blir hela världen underbar"

Flera dagar har gått.. Jag är fortfarande snusfri. Har haft en helt underbar helg i Skåne med den underbaraste. Nu sitter man här med en massa saknad tillbaka. Längtan efter..
längtan efter dig.. Som förövrigt fyller år idag. Hipp Hipp hurra hurra hurra på din födelsedag.

Träffade mamma och min ena kusin en sväng i går och en sväng idag. Trevligt värre. Och vädret idag och igår har varit helt underbart! Mera utav det tack.

Orkar inte skriva mera idag, är så himla trött.
Men jag läggar upp några bilder.
Jag satte mig en stund på balkongen i myströjan


Stockholm är vackert när solen skiner.


Mjau.
Mamma, jag och kusin. Verkligen ett lyckat kort. Eller inte!

Jag och Mamma. Mamma som förövrigt var lite sliten tror jag efter deras dygnskryssning.



Jag bjuder på fulbilderna på mig denna dag! Bara för att det är 2 april.


Idag kom jag på en sak..får se hur det blir efter sommaren...just nu känns det rätt iaf.

3 kommentarer:

Markoolio Bil sa...

Tacksam, berörd, bestörd, generad, lycklig & glad. Och min första tanken, innan jag hann lästa undertexten, var 'myströjan' och där stod det. HAHA!

Jag saknar dig!

Ellinor sa...

Jenny.. Heter din kusin Inger? Gud så likt...

P.s du är ju bara bäst som klarar dig från nikotinet!!!

schaggi sa...

haha, tack stumpan ;D