När du träffat botten, Kom ihåg mig då...

torsdag 13 augusti 2009

Jag är där, jag går med dig, genom mörker och hällande regn..

Regnet öser ner utanför fönstret. Detta med Svensk sommar är något jag inte riktigt förstår mig på, ska vi vara nöjda med 3 veckor av fint väder av en sommar som är minst 14 veckor? Nej jag är då INTE nöjd! I morgon kommer skumpisen hit, då blir det att packa in tält, och sovgrejer och alkohol i bilen och dra iväg. Vart vet vi inte riktigt, vi åker mot solen har vi sagt. Synd bara att du inte kunde följa med. Men det kommer fler gånger och vi ses ju ändå om några veckor..Får hoppas på att det inte regnar i helgen bara. För då blir det jobbigt..jävligt jobbigt!
Var och hälsade på pappa på sjukhuset idag, jag tyckte han såg piggare ut men det tyckte inte dom andra så jag tyckte nog fel. Hoppas dom hittar felet snart. Operationen gick iaf bra som tur var.

Har varit otroligt nyttig dom senaste 2 dagarna, och målat om två rum hos päronen. Blandannat toaletten där jag även målade en gullig liten väggmålning :) Finfint. Mamma blev nöjd och det är huvudsaken.

Har försökt att inte känna så mycket den senaste dagen, kopplat bort den ena och kopplat fram det andra. Och det har funkat LITE faktiskt...kanske finns ett ljus i tunneln långt långt långt därborta ändå..Men det känns ju fortfarande sjukt sjukt sjukt jävla mycket.
Men varna mig när det bränns är du snäll..

"Men bara om min älskade väntar
Om jag hör hennes hjärta sakta slå
Bara om hon låg här tätt intill mig
Kan jag bli den jag var igår.."




jag ÄLSKAR dig! Med varenda känsla i min kropp!

Inga kommentarer: