När du träffat botten, Kom ihåg mig då...

tisdag 10 februari 2009

Mitt lilla hjärta ringde för en stund sen och berättade att han äntligen har tappat sin första tand.
Faster faster. Jag har tappat tanden nu säger han med glad röst. Och jag kan verkligen se framför mig att han står och trippar på stället som han brukar göra när han är upprymd över någonting.
Gjorde det ont då frågade jag. Nej det gjorde inte de, jag ryckte ut den själv svarade han.
Det är bra det, du är en riktig Superhjälte du svarade jag tillbaka. Och sa att nu måste du ju lägga tanten i ett glas och hoppas på att tandfen kommer med en guldpeng. Det har jag redan så klart gjort svarade han.

Sen några minuter efter att vi har sagt hejdå så pip det till i mobilen, då mamma Erika hade skickat denna bild, för att visa hur stolt Robin är denna dag.




Min lycka börjar bli stor. Första tanden tappad.. :)

Inga kommentarer: