När du träffat botten, Kom ihåg mig då...

lördag 21 februari 2009

Nu har man jobbat 6 dagar i sträck, 4 dagar kvar sen ledig. Känner mig helt död i kroppen efter dagens 11 timmar. Ungefär som en kycklingkebab som har blivit tappat i backen tre gånger på en kort bits promenad..En hysterisk men rolig dag. Näst in till alla kunder som jag kom i kontakt med i dag var faktiskt trevliga tro det eller ej. Hade bortamatch i natt..eller rättare bestämt sov hos Sofia och Mats på deras as sköna soffa. Dom är två trevliga diamanter dom två. Bjöd på middag och grejer. Tack :) Och igår när jag låg där själv i soffan och försökte sova som för övrigt inte gick så bra den första timman så började jag fundera på en konstig sak. Närmare bestämt vilka jag skulle hälsa till när jag sitter i soffan hos Bengt Magnusson och Kristin Kaspersen och blir intervjuad minuterna innan jag ska skrapa fram 25000 i månaden i 25år. säkert helt normalt. Eller INTE! Kom iallafall fram till att jag skulle hälsa till min familj och mina vänner och mina underbara arbetskamrater. Och ge en stor hälsning till Robin, Julia, Alex och Alva. haha. En del räknar får..jag planerar framtida drömmar..haha. Det sista som lämnar en är hoppet har jag hört ;-) Sen antar antar jag att jag somnade..

Direkt när jag klev innan för dörren till min lägenhet idag så slet jag av mig kläderna och hoppade in i duschen. Fixade snabbt i ordning nått att äta och nu sitter jag här och har kollat på Melodifestivalen och har undertiden låtit mitt hår lufttorkat. Så nu ser jag ut som Gullan Bornemark i skallen. Tack gode gud för plattång , jag säger då det! Det måste vara Guds lilla gåva till mig.
Melodifesivalen i Leksand..Och vad tycker jag om den. Jo helt okey. Bästa bidraget var enligt mig Molly Sanden, vet inte men något med den låten kröp innan för mitt skin och gav mig gåshud. Så jag spenderade faktiskt 10spänn på lilltjejen. Hurra!


Om 7 dagar..är det inte min tur att tappa någonting i marken tre gånger, ;-)

Jag tänker på varje dag
Som på något sätt
Ändå följt mina andetag

Inga kommentarer: