När du träffat botten, Kom ihåg mig då...

tisdag 4 november 2008

När hösten kommer och tiden gått för fort..

Idag får jag nycklarna till min nya lägenhet! Så ikväll ska jag packa in mitt flyttlass i en taxi . Känns seriöst att flytta med en taxi. Haha! Men fan det är bara 3km ifrån Emmas lägenhet till min och jag orkar inte släpa omkring skiten på tunnelbanan. Har ju allting i väskor...
Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck som vanligt, att hans musik kan ge en så mycket olika känslor är imponernade tycker jag. Ibland blir man stark av den, ibland så svag så svag..
Idag blir jag något mellanting. Man blir förlorad i hans musik och texter helt enkelt. Svårare än så är det inte!

Sitter och funderar på nån liten tatuering igen..Känner att jag vill göra något innan jag gör min stora på armen.. Men vet inte riktigt vad och var. Är lite sugen på att göra någonting på insidan av överarmen eller i nacken..Hmm.. får se hur det blir. Vet iaf hur jag vill ha den på armen. Ska ha ett höstmotiv som består av ett stort höstträd, med stjärnhimmel ovanför. Och den ska vara så där lite halv lummig. Och trädet som ska vara som motiv ska vara det trädet med klykan i som jag och min lillebror klättrade i när vi var små. Det som står på våran barndomsgård. Aja, det blir nog bra. Långt kvar innan jag ska göra den.

Nä nu ska jag fösöka packa ner lite av mina kläder så jag slipper stressa i sista stund som alltid.


Whit Love/ J.

Inga kommentarer: