När du träffat botten, Kom ihåg mig då...

tisdag 25 november 2008

Tisdag

Känner mig så trött i kroppen, trött i ögonen. Sover väl för mycket kanske..har vänt på dygnet lite smått. Men så blir det ibland. Det har kommit snö i landet, känns bra! Tycker om snön så länge den ligger utan att skapa en massa slask. Snöslask går helt bort! Snö för mig alltid att tänka på när jag och min syssling Sofia var små. För varje vinter under några år så packade vi en väska med varmchocklad och smörgåsar och gav oss ut på skidor i skogen. Vilket oftast slutade med att jag "bröt" tårna...eftersom jag alltid lyckades ramla framåt på dessa skidor. hahat.

Jag önskar att jag vore miljonär. Multimiljonär! Tanken på att man ska jobba i minst 40år till får mig att vilja spy och dö! Att börja plugga vore ju inte helt fel. Men jag vet fortfarande inte vad jag vill plugga för någonting! Men den dagen den sorgen..

Två dagar kvar sen fyller man 22. Hurra! Känns skönt att bli äldre, det är ingenting som skrämmer mig. Känner mig bara lite mer stressad över saker och ting. Framtiden finns ju där, och snart kan ju allting vara försent.

I helgen var min mamma och min lillebror son här och hälsade på. Mysigt! Så helgen bestod av att besöka naturhistoriska och kolla på dinosaurierna som prinsen älskade. Sen blev det även en tur med Djurgårdsfärjan över till grönalund och kolla in julmarknaden. Tyckte det inte var någonting att ha. Grymt dåligt. Men prinsen gillade det och det var huvudsaken.:) Han är verkligen den som betyder mest av allt på hela jorden för mig. Han är den finaste av alla!

Nä nu ska jag fixa lite mat innan jag drar till jobbet. Imorgon är jag ledig. SKÖNT!

whit love/ J.

Inga kommentarer: