När du träffat botten, Kom ihåg mig då...

tisdag 10 mars 2009

Jag har tydligen blivit utmanad av Ellinor till att göra detta. Och jag gör det bara för att det är hon som ber om det ;-)



Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord. Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar. Lycka till!.
YIIIEEEEAAAAAAAA!!!

1. Vad heter du? Jenny
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jäst
3. Flicknamn: Julia
4. Pojknamn: Jonatan
5. Yrke: Journalist
6. Färg: Jordgubbsröd.
7. Klädesplagg: Jeans
8. Mat: Järpar
9. Sak i badrummet: Järnstång kanske..
10. Plats/stad: Jerusalem
11. En orsak att vara sen: Jäsp
12. Något man skriker: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
13. Film: Järngänget
14. Något man dricker: Juice
15. Band: Jumper.
16. Djur: Järv
17. Gatunamn: Jagaregatan
18. Bil: Jaguar
19. Sång: Jag är hos dig igen..

Men jag tänker inte bolla vidare denna till någon. Jag är snäll ;-)


Men annars så får ju gärna

Sanna

Skumpan

Agga

Och

Lena

göra det om ni känner för det.


Hejsvejs.

Inga kommentarer: