När du träffat botten, Kom ihåg mig då...

torsdag 17 september 2009

Titta upp mot himlen och se mot stjärnorna jag är där, ser på dig med mina glänsande ögon och smeker din fina kind med min mjuka hand, tillåter mig att dela mitt leende tillsammans med dig. Låt mig få vara den där styrkan, få vara den där helheten och tanken för dig. Låt mig få bära dig när du är svag, hoppa upp på min rygg så går jag för oss båda.Jag vandrar med stolta steg, Jag orkar om jag vill, och jag vill. Låt mig ta din hand och låt oss vandra genom livet, vandra tillsammans genom livets sorgedagar, livets glädjedagar och livets lyckorus. En smak av perfektion.. Vinden viner tiden står still Fåglar flyger hur dom vill, likaså du..Stängda dörrar öppnas till, Öppna din dörr och säg att du vill ha mig där, jag vet inte om jag stannar kvar där eller om jag går ut, rakt ut genom dörren.. Det är en risk som jag tar jag. En människa kan vara som solen som bränner, som en gatulampa på den mörkaste väg som lyser upp framför ens fötter som lyser upp ens väg genom livet.. se nu hjärtat jag kan va din bästa vän, jag håller om dig och håller upp dig om igen, om igen. Diamanter är dyra, men dom kostar inte mer än kärleken. För kärleken har inget pris, det har alla priser i världen plus lite till. Alla tårar, alla känslor och allt och lite till.. Jag ska alltid stå bredvid. En smak av perfektion..ända ut i fingertopparna..




Alltid en del..en del av mig.

Inga kommentarer: