När du träffat botten, Kom ihåg mig då...

lördag 19 september 2009

Viska..

Viska intill mitt öra, låt dina läppar forma ord som betyder något som gör så huden knottrar sig längst min ryggrad. Forma dina läppar till små hjärtan som viskar så nära intill mitt öra så läpparna försiktigt snuddar vid min öronsnibb som gör så mina läppar ler..
Snudda vid min hand med din hand och dra med dina naglar längst min handflata över min underarm, så det känns som välbehag längst hela min kropps utsida..
Låt dina tänder försiktigt snudda vid min underläpp när du kysser mig så där passionerat så det känns i hela min kropps insida..

Viska i mitt öra när du är rädd så ska jag skydda dig med mitt liv, med min själ, med mina andetag och med mina hjärtslag. Viska, så hör inte dom andra. Viska..

Låt oss dela skrattet, låt oss dela glasspaketet..
Låt oss dela salivet, låt oss dela livet, låt oss dö vid varandras sida hand i hand tills den sista sekunden. Håll sen min hand hårt när vi vandrar intill varandra över till den andra sidan. Låt mina fingrar flätas hårt med dina. Lägg ditt öra mot mitt hjärta och lyssna, det du hör är mina hjärtslag som slår för dig genom livet..och lite till..




Inga kommentarer: